16 Şubat 2012 Perşembe

Köme

 Uzun zamandır sizlerle bu resimleri paylaşmak istiyordum bugüne kısmetmiş...kömeleri anneannem ve dayımın eseri ikisininde ellerine sağlık anneannem muhallebisini yaptı dayımda sağolsun hazırlık aşamasında yardım ettii...:)) ikisininde ellerine sağlık tarifini sizlerle nasıl paylaşıcam açıkcası bilmiyorum çünkü anneannem kendi el ölçüleriyle yaptı. Bu yüzden sadece içindekileri sizlere sayabilirm.  Kömelerin içinde üzüm pekmezi, hurma pekmezi, bal, un, şeker ve su var tabi cevizi unutmamak lazım..:)))  yapması çok meşakatli ve zaman alıyor ama sonuç çok güzel oluyor biliniz...:))))











5 yorum:

  1. Cok güzel zahmetli ama yemesi cok lezletli .Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  2. meşakkatli bir yapımı olduğu belli zaten,hepinizin eline sağlık,sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Nasılda lezzetlidir tahmin ediyorum..
    Takibibdeyim.
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  4. Allaahhhh anneannenin ve dayının ellerine sağlık canım.. Gümüşhanede tanıştım kömeyle nefis bişiy:)

    YanıtlaSil
  5. ahhh ben bunu ne severim bir bilseniz.bizim oralarda fındıklada yapılır harika olur.sizede afiyet olsun:)

    YanıtlaSil