19 Şubat 2011 Cumartesi

Nesrin Hanımın Eğitimi

      İşte bu diyorum...Bugün o kadar keyifli eğlenceli ve güzel bir gündü ki anlatamam sizlere... Çok mutluyum çok Nesrin Hanıma sonsuz teşekkürler.
      Tatlımı tatlı şekermi şeker bir hanım, pastalarla ilgileniyorsanız  imkanınız varsa arkadaşlar Nesrin Hanımla bir kerede olsa tanışın diyebilirim size..Kapıdan girdiğiniz gibi güleryüzle karşılaşıyorsunuz bir kere o enerjiyle yaptığınız figürleri siz tahmin edin artık. Biz bu eğitimde 4 kişiydik. Arkadaşlarda emiinim benim gibi düşünüyorlardır hepside ayrı ayrı çok hanım ve tatlı bayanlardı.
      Resimleri yayınlıcam ama arkadaşlarımın hazırladıklarının altına isimlerini isimlerini yazıcam ...Tekrar teşekkür ederim Nesrin Hanım bir dahaki katılıcağım kursu dört gözle bekliyorum..:)))

Bu benim eserim...:)))

Çiğdem Hanımın eseri...

Aylin Hanımın eseri.. 


Bu Nesrin Hanımın eseri...

Nurten hanımın eseri kolları takılmamış ama olsun...:))


Sırasıyla Nesrin hanım, Aylin Hanım, Nurten Hanım,Ben:..) ve Çiğdem Hanım sizlerle tanışığıma çok sevindim....

6 yorum:

  1. Cok tatli bir aile tablosu olmus eseriniz,elinize saglik :)

    YanıtlaSil
  2. Benim hayalimi siz gerçekleştirmişsiniz,valla kıskandım,ben Manisada olduğum için Nesrin hanımdan kurs alma şansım yok,kimbilir neler öğrendiniz...
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir kurs olmuş canım..
    kutlarım:)

    YanıtlaSil
  4. AYLİN HANIM SİZİ TANIMAK AYRICA BİR MUTLULUKTU BENİM İÇİN.... TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...TEŞEKKÜR EDİYORUM.... SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  5. ...:) Nesrin hanım ben elif karıştırdınız ama hiç önemli değil okadar yoğun çalışıyorsunuzki çok normaldir...:)))

    YanıtlaSil
  6. VALLA ÇOK ÖZÜR DİLERİM ELİF HANIMCIĞIM.. AFFEDİN NOLUR.... ÇOK UTANDIM...:( ÖPÜYORUM SİZİ....

    YanıtlaSil